4 načina za suprotno upravljanje (motocikl)

Sadržaj:

Video: 4 načina za suprotno upravljanje (motocikl)

Video: КОНЕЦ МУЧЕНИЯМ. Трава больше не проблема! 2024, April
Anonim

Osnovnu mehaniku protivupravljanja izvodi svako dijete koje je ikada vozilo bicikl. Već to radite ako vozite motocikl. Međutim, pri većim brzinama motocikla važno je imati osnovno razumijevanje procesa naginjanja u zavoj, povećavajući oštrinu predviđenog zavoja. Kontrolisanje ne znači okretanje upravljača od zavoja - već pritiskate upravljač da biste započeli naginjanje. Ovim pritiskom na upravljač vaš će kotač vrlo kratko krenuti u pogrešnom smjeru, a zatim se, zbog naginjanja kotača, vaš bicikl odmah oporavi i krene u smjeru u kojem želite ići. Shvativši što je kontroupravljanje i kako ono funkcionira, svaki vozač može napraviti veće kontrolirane zavoje pri većim brzinama, udaljiti se od opasnosti i voziti s manje umora.

Koraci

Metoda 1 od 4: Priprema za kontraskretanje

Upravljač (motocikl) Korak 1

Korak 1. Neka vam ruke budu opuštene i paralelne s tlom

Ne želite povlačiti ručke prema dolje. Ako to učinite, u suštini ćete se boriti protiv bicikla. Ako je cesta neravna ili ima rupa, vaš upravljač će se morati malo trznuti okolo. Dozvolite ove male pokrete.

Upravljač (motocikl) Korak 2

Korak 2. Pričvrstite se za bicikl koljenima

Budući da se rukama nećete čvrsto držati za upravljač, važno je da se usidrite grleći motocikl koljenima. Ne mora biti smrtni zahvat, dovoljno je samo da budete čvrsti. Takođe možete držati klinove petama čizme.

Upravljač (motocikl) Korak 3

Korak 3. Isplanirajte svoj red

Ako morate u zavoju usporiti, prebaciti u nižu brzinu ili, što je najgore, kočiti, tada ste prebrzo ušli u zavoj. Kočite prije skretanja, razmislite o svojoj strategiji ulaska, a zatim je unesite glatko. Možda ćete htjeti ući u skretanje različito, ovisno o nagibu ceste i vrsti skretanja, ali općenito koristite strategiju odgođenog vrha. To znači ući u skretanje s vanjske strane, a zatim se vratiti u unutrašnjost dok čistite vrh skretanja.

Metoda 2 od 4: Približavanje skretanju

Upravljač (motocikl) Korak 4

Korak 1. Gurnite upravljač u smjeru koji želite okrenuti

Ako želite skrenuti desno, gurnite upravljač s desne strane. Ako želite skrenuti ulijevo, gurnite upravljač s lijeve strane. Iako se to može činiti netočnim, okretanje šipki u suprotnom smjeru od zavoja tjera bicikl da se blago nagne, a održavanje odgovarajuće brzine omogućuje mu da ostane uspravno.

Zapamtite ovu mantru protivupravljanja: Skrenite desno, pritisnite desno. Skrenite lijevo, gurnite lijevo

Upravljač (motocikl) Korak 5

Korak 2. Koristite strategiju odgođenog vrha

Dok se približavate skretanju, signalizirajte najmanje 100 stopa (37 metara) prije skretanja i provjerite ima li u ogledalima znakova prometa. Pomaknite se prema vanjskoj trećini svoje trake - uglu suprotno od smjera vašeg skretanja. Ne idite toliko daleko da se izlažete opasnosti od nadolazećeg prometa. Samo odaberite vanjsku trećinu tako da možete ući u skretanje s dovoljno prostora za povratak u unutrašnjost.

Upravljač (motocikl) Korak 6

Korak 3. Usporite bicikl prije skretanja

Uključivanje motocikla ovisi o brzini kojom putujete, pa je važno zakočiti pri prilazu skretanju, a zatim za vrijeme okretanja čvrsto držati gas. Prijelaz prema zavoju prije skretanja ako je potrebno, ali nikada u njemu. Možete prebaciti u višu brzinu tokom skretanja ako želite, ali nemojte to činiti dok vam ne bude udobnije.

• Ravnoteža motocikla je žiroskopska, što znači da ga brzina održava. U zavisnosti od stepena skretanja koji krećete i brzine kojom putujete, vjerovatno ćete morati usporiti neke.
  • Nikada, ni pod kojim okolnostima, ne smijete usporiti usred zavoja ili kočiti usred zavoja, osim ako postoji hitan slučaj. Čak i tada je sigurnije izbjeći nego pokušati zaustaviti. Ako morate stati, izravnajte upravljač prije nego počnete kočiti. Izravnajte upravljač, a zatim pritisnite progresivni pritisak na obje kočnice istovremeno. 70 % vaše zaustavne snage dolazi s prednje kočnice, ali nemojte je hvatati - pogotovo u zavoju. Primenite progresivni pritisak.

Metoda 3 od 4: Protuusmjeravanje u zavoju

Upravljač (motocikl) Korak 7

Korak 1. Gurnite upravljač u smjeru okretanja

To znači da ako skrećete udesno, htjet ćete upravljač gurnuti udesno. Ovo se razlikuje od okretanja u neposrednoj blizini. U osnovi držite kvadrat upravljača, ali započinjete naginjanje. Lagano povećajte pritisak dlanom na upravljač, lagano ga gurajući. Logično se može činiti da pokušavate okrenuti bicikl u suprotnom smjeru u kojem želite. Međutim, dok to radite, lagano se nagnite u zavoj i lagano pomaknite težinu u smjeru u kojem želite da se bicikl nagne.

• Opet, iako se to na prvu može činiti kontraintuitivnim, ovo je princip kontra -upravljanja, lagano okretanje prednjeg kotača kako bi se bicikl spustio u blagi nagib, što omogućuje veću stabilnost tijekom zavoja.
  • Što oštrije želite skrenuti, to bi vaš nagib trebao biti veći.
Upravljač (motocikl) Korak 8

Korak 2. Glavu gore

Održavajte pritisak na upravljaču i gledajte kroz skretanje na cestu ispred sebe. Izbjegavajte gledati sa strane ceste ili druge smetnje jer vas fiksacija cilja može dovesti do izravnog kretanja prema njoj. Pogledajte stazu na putu na kojoj želite biti.

Upravljač (motocikl) Korak 9

Korak 3. Održavajte stabilan gas

Ne usporavajte tokom skretanja i ne ispuštajte gas. Ne morate ubrzavati u zavoju, samo držite gas stabilan. Ako ga uopće trebate otpustiti, to znači da ste prebrzo ušli u zavoj. Pokušajte imati povjerenja u svoj bicikl. To što je nagnuto ne znači da će se prevrnuti - sve dok držite pritisak na gas, trebali biste zadržati trenje o cestu. Držanjem gasa gurate taj stražnji kotač na cestu i održavate bicikl mirnim.

Upravljač (motocikl) Korak 10

Korak 4. Pogledajte kroz skretanje

Ne gledaj u zemlju. Ako vam je vizija pogrešna, na kraju ćete se srušiti. Ako pogledate u zemlju, krenut ćete u zemlju. Držite oči tamo gdje želite ići - to nije direktno ispred vas, to je na izlaznoj točki skretanja. Vizija je nevjerovatno važna za vrijeme suprotstavljanja.

Upravljač (motocikl) Korak 11

Korak 5. Ubrzajte iza zavoja

Kad izlazite iz zavoja, otpustite mali pritisak na unutarnji upravljač i dodajte još jedan pritisak na gas. Sada lagano pritisnite vanjski upravljač i vaš će se bicikl vratiti uspravno. Ovo ne mora biti dramatičan povratak prema van, samo lagano gurkanje dok popuštate pritisak na unutarnji upravljač.

Metoda 4 od 4: Protuupravljanje na stazi velike brzine

Upravljač (motocikl) Korak 12

Korak 1. Povucite prednju kočnicu prije ocjene

Da biste ostali stabilni u zavojima pri velikoj brzini, uobičajeno je da tijekom spuštanja stupnja prijenosa povučete samo prednju kočnicu. To bi se trebalo dogoditi s vanjske strane trake, nasuprot smjeru u kojem želite skrenuti, i ravno, neposredno prije početka ocjene. Od usporavanja biste trebali odmah preći u zaokret.

• Motori s većim okretnim momentom imaju tendenciju istiskivanja u stražnjim gumama, pa ovisno o tome kakav motor imate, možda ćete htjeti u skladu s tim promijeniti više stupnjeva prijenosa. Slušajte svoj bicikl i osjetite njegove mogućnosti velikom brzinom prije nego što ga pokušate gurnuti.
  • Ovaj odjeljak pretpostavlja trkačke uvjete na cesti i suhi asfalt.
Upravljač (motocikl) Korak 13

Korak 2. Nagnite se i kontrirajte dalje od zavoja

Dok se približavate nagibu, odgurnite se od zavoja i nagnite se prema njemu, pod uglom ne većim od 45 stepeni. Ne biste trebali bacati veliku težinu, ali možda ćete morati malo prilagoditi položaj tijela kako biste održali stabilnost pri većim brzinama.

Upravljač (motocikl) Korak 14

Korak 3. Podesite položaj tela

Agresivniji zavoji, poput onih koje natjecatelji rade na sportskim biciklima, mogu zahtijevati od vozača da prilagode svoje položaje tijela, tako da je torzo paralelan s biciklom s desne strane, i spušten nisko pored spremnika za gorivo.

Pravilno postavite glavu. Kaciga bi trebala biti u položaju blizu desnog upravljača, a desna noga nagnuta prema van na klin na oko 45 stupnjeva, s nogom na klinu, a peta prema biciklu

Upravljač (motocikl) Korak 15

Korak 4. Ubrzajte do skretanja

Čim se osigurate u svom nagibu, ubrzajte motocikl kroz vrh zavoja. Neka vam nagib bude što stabilniji i polako ubrzavajte bicikl tijekom zavoja.

• Oprema koju koristite ovisit će o mnogim stvarima, stilu bicikla, stanju na cesti, nagibu i brzini kojom putujete. Ne postoji jedna brzina za brzo okretanje.
  • Održavajte stabilan nagib tijekom vrha zavoja, povlačeći koljeno ako je potrebno. Desno koljeno može se vući po tlu ako je pravilno opremljeno i ako je nagib dovoljno agresivan, u natjecateljskim utrkama.
Upravljač (motocikl) Korak 16

Korak 5. Desno se suprotstavite prema zavoju

Na izlasku iz razreda, trkači će se ispraviti suprotstavljajući se u drugom smjeru, u smjeru zaokreta koji je upravo završen. Ovo bi vam trebalo omogućiti da skočite u stabilan, uspravan položaj i da povećate gas.

Pomaknite tijelo natrag u centrirani i niski položaj na biciklu radi stabilnosti

Upravljač (motocikl) Korak 17

Korak 6. Uključite gas

Većinu vremena morat ćete se pomaknuti prema gore odmah nakon zavoja da biste nastavili ubrzavati velikom brzinom, nakon što ste se opet zanijeli prema vanjskom rubu staze.

Video - Korištenjem ove usluge neke se informacije mogu podijeliti s YouTubeom

Savjeti

• Nikada ne uzimajte pauzu tokom skretanja. Točak će vam se isprati i srušićete se.
  • Započnite vježbanje ove (i bilo koje druge nove vještine motociklizma) na praznom parkiralištu ili - još bolje - tijekom tečaja sigurnosti motocikla.
  • Nemojte previše da pritiskate (nježan znači nježan) ili ćete se srušiti.
  • Nemojte koristiti bilo koju novu vještinu na putu sve dok se s njom potpuno ne osjećate ugodno u kontroliranom okruženju.